سرخط خبرها

وضعیت عجیب چمن ورزشگاه شهر قدس | شرمساری دوباره برای فوتبال ایران؟ + عکس

  • کد خبر: ۲۵۰۲۵۲
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
وضعیت عجیب چمن ورزشگاه شهر قدس | شرمساری دوباره برای فوتبال ایران؟ + عکس
ورزشگاه شهر قدس در حالی میزبان بازی‌های سرخابی‌ها در لیگ نخبگان شده که اصلا وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که تیم‌های ملی سایر کشور‌ها و تیم‌های باشگاهی خود را برای حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی مانند مسابقات مقدماتی جام جهانی و لیگ نخبگان آسیا آماده می‌کنند، فوتبال ایران درگیر تامین یک ورزشگاه برای میزبانی از رقبایش در بازی‌های بین‌المللی شده است.

تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، به دلیل آماده نبودن ورزشگاه آزادی، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از قرقیزستان میزبانی کرد.

وضعیت چمن ورزشگاه آنقدر عجیب بود که صدای تمام رسانه‌ها را در آورد و مایه آبروریزی فوتبال ایران شد. تیم قلعه‌نویی که تاکتیک و برنامه به خصوصی هم در این بازی نداشت، حتی از پیاده کردن همان تاکتیک‌های ابتدایی هم در زمین چمن فولادشهر عاجز ماند.

حالا در آستانه آغاز لیگ نخبگان آسیا، بحث میزبانی استقلال و پرسپولیس مطرح است. ورزشگاه آزادی کماکان در دست بازسازی قرار دارد و شرایط میزبانی را ندارد. پرسپولیس و استقلال هم نتوانستند مجوز بازی‌های خود را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد بگیرند و به ناچار میزبانی بازی‌های خود را به ورزشگاه شهر قدس منتقل کردند.

ورزشگاهی که تصاویرش از برنامه فوتبال برتر در برنامه زنده تلویزیونی پخش شد و فوتبال دوستان را نگران از میزبانی دو بازی آینده استقلال و پرسپولیس در چمن این ورزشگاه کرده است.

پرسپولیس در فصل گذشته در چمن اسفناک آزادی میزبان رونالدو و یارانش بود. هرچند پرسپولیس در آن دیدار مات و مبهوت حضور کریس و یارانش در ورزشگاه آزادی شده بودند، اما باز هم تیم گل محمدی نتوانست هیچ تاکتیکی در چمن اسفناک آزادی پیاده کند و حتی چمن نامرغوب آن بازی منجر به مصدومیت و دوری یک ماهه مهدی ترابی از ترکیب پرسپولیس شد.

وضعیت عجیب چمن ورزشگاه شهر قدس | شرمساری دوباره برای فوتبال ایران؟ + عکس

گویا قرار است شرمساری دیگری برای فوتبال ایران رقم بخورد. وضعیت چمن ورزشگاه شهر قدس آنقدر عجیب و غریب است که حتی در حد برگزاری بازی‌های لیگ یک فوتبال ایران هم نیست، چه برسد به میزبانی در لیگ نخبگان آسیا!

حال باید منتظر ماند و دید مسئول چه معجزه‌ای می‌توانند در این مدت کوتاه برای چمن ورزشگاه شهر قدس رقم بزنند تا کمی از شدت آبروریزی خود در برابر تیم‌های حاشیه خلیج فارس کم کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->